Liczba zadowolonych użytkowników mikrofonu lampowego WA-8000 stale rośnie.
Niespecjalnie nas to dziwi, gdyż uważamy ten produkt za bardzo udany. WA-8000 jest jednym z tych mikrofonów, od których oczekuje się: NATURALNOŚCI, CZYSTOŚCI I SZCZEGÓŁOWOŚCI. Czy WA-8000 wywiązuje się ze swojego zadania? Ba, znakomicie! I coś jeszcze od siebie dodaje: ducha lat dziewięćdziesiątych, w których obok rozkwitu muzyki grunge i pop, zabłysnęły światowe hity rapu i hip-hopu.
Ukłon w stronę lat dziewięćdziesiątych
Wyglądem i konstrukcją WA-8000 nawiązuje do znanego wielkomembranowego mikrofonu pojemnościowego z lat dziewięćdziesiątych, po którego sięgały takie sławy jak Dr. Dre, Mariah Carey, Boyz II Men, Brian McKnight, Eminem, Rihanna czy Drake. Lubiany był on za naturalną i otwartą górę pasma, niezwykle wyraźną średnicę i zdolność do rejestracji szczegółów wokali.
Dokładnie tego samego możemy spodziewać się po mikrofonie WA-8000: otwartej góry, krystalicznie czystej średnicy i umiejętności uchwycenia każdego szczegółu ze źródeł akustycznych.
Nie tylko do rapu, hip-hopu i R&B
Jak na prawdziwego studyjnego wyjadacza przystało, WA-8000 robi świetną robotę nie tylko przy nagrywaniu wokali i nie tylko w rapie czy hip-hopie. Oczywiście potrafi wyczarować ów charakterystyczny „powietrzny” i dopracowany dźwięk, znany z najlepszych nagrań od lat dziewięćdziesiątych do dzisiaj, jak również doskonale poradzi sobie z rejestracją przestrzeni oraz w sesjach wymagających niezrównanego poziomu szczegółowości.